Förtroendet krossat...

Sjukvårdskåren är specillt folk, antingen jättetrevliga eller de mest otrevliga folket som finns. Läkaren, som jag har haft en gång innan, var idag den mest aroganta person jag träffat på ett bra tag. Slutade med att jag tvärvägrade allt och därmed försvann förtroendet, så de där med att försöka hitta andra pedagogiskalösningar har de inte lärt sig... Sen så hade jag en jättemysig sjuksköterska som fick ta de flesta proverna i stället. Så de viktigaste proverna är tagna och även mitt första blodprov. Hon gjorde de bästa med att försöka distrahera mig, kolla mig i ögonen, prata på som fan om allt annat och ändå slank min blick ner till armen... Gaahh Blood!! blev reaktionen.... och vad fort röret fylldes. Nee fy fan, inte tänker jag lämna blod inte, otäckt... 

Nu väntar plugg så man kan ha helgen relativt ledig. :) och sen ska ja hem och sova. Inte kom jag i säng i rimlig tid igår bara för att jag ville...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0