Snart fredag... :)

Har vart en så lugn dag på VFU, hade fyra barn ute innan jag gick på rast, vilade sen med fem barn och när mellanmålat var på g var de bara de vilande barnen kvar... sker ju aldrig där annars. Nog lugnaste VFU dagen på sex terminer. Dessutom första dagen på 1 ½ vecka som jag slutar innan 15.30 så är nöjd på så sätt också. :)

Nu är de HV några timmar, ska röja undan lite plugg så jag får helgen fri! :)

Har idétorka på mat, käkat lax i två dagar men inte sugen på kött och känns som de tar så lång tid att fixa något med köttfärs... Inte så mycke kvar då... Ska spankulera på Jätten i lugn och ro, sen, så får vi la se...

Nu sitter de en kille i bibblan och säger i varje mening "aa men soft..." De har suttit här ett tag så typ de ända jag hör... Anar att jag inte kommer klara av att sitta här länge till... ;P

Imorn är de fredag, längtar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0