Glader

Glad och smått sprallig... Inte alls sugen att dra mig mot sängen som jag verkligen borde... Blev uppringd från jobbet imorse, 25 minuter försenad... Ursh, hela dan var förstörd men pappa satt i bilen på några sekunder efter att jag hade kastat på mig kläder och borstat tänderna. Ganska bra att häsla på hemma vid såna lägen.

Blev en toppen helg i Bullaren men blev inte så mycket kort med min mobil, Sissi har resten. ;) 4 mil på tandem kändes i benen på söndagen men nu är de som vanligt igen. Väldigt mysko efter den chocken kroppen måste ha fått. Var så sugen på att dra till Friskis i slutet av förra veckan. De var mättat i söndags men nu börjar abstinensen komma tillbaka. ;)
 


Pelle Svanslös (väldigt svanslös) & Maja Gräddnos


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nice bild. :P Men du, tog inte du någon på mig vid alla cyklarna efter... andra stoppet? Blev det nåe bra? När skall vi komma imorn btw? Pöss

2010-08-20 @ 22:17:07
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Fina ni var! =)

2010-08-24 @ 11:47:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0