Gillart, gillart inte ;)

Gillart! Cirkelfys var min grej! Helt plötsligt var tre varv gjorda och man hade inte orkat ett helt fjärde men man hade energi ändå! Musklerna skaka och även om det inte var kondition i sig så var de tempo så att de blev kondition iaf. Härligt härligt. ;)

Gillart inte! Är så förbannat trött på datorn för stunden! Formaterad så är den helt jävla omöjlig att få till det, till så som man hade det innan. Bara den lilla men viktiga detaljen att datorn inte stänger av sig efter 20 minuter. Hittar fan inte längre var man ändrar de! Den ikonen existerar inte i längre! *Morr* Brorsan jobbar och ringer jag hem till pappa så blir jag ihjäl hackad för att jag har hackat så på han för att han inte kan de enklaste enkla med datorer bara konstiga program... Har någon lite koll? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0