Datafan!

Dagen var först tipp topp, gym tidigt som fan,gick bra. Traska på i ordentlig takt hem och då braka helvetet lös! Sätter på datorn och i favoritfältet så ligger en facebook profil av en grabb från gävle! Huuu?! Vem fan är de och hur fan kom den dit i MIN dator!?! Tankarna började snurra iväg och visst hade datorn bettet sig lite konstigt, varnat för att de finns en annan dator med samma IP i nätverket, problem med inloggning på Nordea och Avanza så att jag till och med tog ärendena till Hv istället för att de kändes skumt. Hela jävla dagen vändes upp och ner, fick ringt många samtal kors och tvärs, vissa sa antivirusprgram, andra formatera, tredjepart sa att de omöjligen kan va någon annan som har koll på min dator. Förbannat obehagligt! Ringde mamma och verkligen storstjöt, blev för mycket av de jobbiga för stunden! Hade ju inte tid med sådan här skit och problem. Så blev beordrad att komma hem till Uddevalla och lugna ner mig. Men nu är datorn formaterad med hjälp av brorsan men datorn vill inte hitta möjligheter till att ansluta. Så får inte tag på uppdateringar så sitter med en total tom dator som inte fungerar fast den ska de. Riktigt jävla uselt! Vart enda lösenord är bytt till helt skumma nuffror och bokstäver som man behöver tillång till min hjärna för att få tag på. Är på de grinigaste humöre på länge, trött så att ja skule kunna lägga mig nu. Så blev en jävlig piss dag! Fick inte gjort något av de alla måste jag skulle göra. När ska man få tid att göra dessa?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aj aj aj. Men hur har detta gått till? Har någon hackat dig? Hur och varför? Eller har någon bara kopplat via din IP för att kunna göra nåt som personen inte vill skall spåras till honom eller vad...? Fattar att du är grinig iallafall, väl det minsta man hade vart i den situationen. Hoppas det löser sig iallafall.

Puss på dig

2010-01-28 @ 23:17:32
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nemen?! Varför ringde du inte så hade vi kunnat snackat med Jesper... Han kan oftast fixa allt och vet vad som pågår. =) Hoppas det har blivit bra nu iaf. kram

2010-02-02 @ 20:11:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0