Gnuggar händerna!

Börjar bli riktigt härligt de här! Lönespecen kom idag, hihii... ;) Har fan nästan samma lön nu som innan jag hade en början till utbildning men jag har bara jobbat hälften av timmarna. Bådar gott inför framtiden! Så min shopping från HM som jag fick igår känns inte lika illa i plånboken idag. När de hamnade lite "onödiga" plagg för stunden i beställningen. :)

Har muttrat irriterat idag över fysiken. Gillar inte detta med att skriva labrapporter som vi inte kommer ha någon användning för senare i livet. Hade vart ensak om man gick en ingenjörsutbildning (som läraren vi hade idag, vanligtvis härskar på) men på lärarprogramet och desutom mot våra åldrar... :S Säger väl allt om läraren, att han inte kan ta ner "sina" saker till våran nivå...

Har dock haft flyt idag med, pluggat ett tag i skolan, fikat med Cattis och sen pluggat vidare här hemma. Ska snyggas till lite i "storarummet" nu. Konstigt vad man kan lyckas stöka ner på en dag när jag knappt var hemma...

Skivstången igår var förresten djävulsk. Själva skivstångspasset på 45 minuter gick galant, kanske höja vikterna nästa gång till och med. Men trodde att jag skulle död av syrebrist ett tag de sista 15 minutrarna under 45 sekunder intensiv och 15 sekunder vila om och om igen.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jobbigt det där med labbraporter..=/

2010-02-02 @ 16:00:13
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0