Det löser sig...

Haha fyy faan... Ibland så har jag sinne och lugn nog att ta saker som de kommer men har fått ännu mer rätt i att det är väldigt bra att planera... Släppte alla kontrollbehov idag. Låg ner i Hällebäck och tröttnade efter ett tag. Åkte hem och ringde mamma för att gnälla hur tråkigt och tomt det var. Efter två minters snack så flög det i mig att jag skulle åka upp till dem. Började fixa mat, letade reda på busstider som såg ut att stämma, fick väldigt ont om tid så hoppade in i duschen, fixade mat till katten och fick i sista stund med mig maten som jag kunde äta på bussen. Bussen var 20 minuter sen från Lysekil, övertalar henne att det är jätteviktigt att jag hann med bussbytet på Torp så jag hann med bussbytet i Trollhättan osv. Allt löste sig och kom tillslut till Trollhättan med 5 minuters marginal. Väl inne på resecentrum så gick det ingen buss till Skövde. Började rota efter busspappret och där står det torsdag. Klickade i fel dag och då sket sig allt. Var bara att bege sig hem och då gnällde jag inte direkt över att man bor på två ställen under sommaren som annars är så förbannat jobbigt. Men imorn skall jag ta mig hela vägen till Töreboda och sen blir det segling på Vänern några dagar. :)

Men nu blir det de där grillspetten jag skulle knapra på men med avokado och dressing som bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0