Dubbelt...

Ååå nu börjar jag känna att sommaren är alldeles för kort... :( Vill bara ligga heldagar på stranden och njuta av sommarvädret. Samtidigt har jag så mycket som jag vill göra, sånt som inte låter så kul men som jag älskar. Längtar efter en riktigt skitdag när regnet bara öser ner och man inte vill lämna lägenheten. För då skall det organiseras i garderober och bokhylla. Kommer bli så fint men har aldrig tid. :(Nu närmar sig min bokhylla 185x185 en riktig bokhylla med enbart böcker men behöver organiseras. "Skolböckerna" som är aktuella passar inte in så de får hittas en ny plats till dem.  Sen så har jag äntligen fått korten från Rockstad så det vill jag ju få in snyggt i ett album. Men det går inte heller att göra en dag då solen skiner och man vill vara nära havet.

Påtala om skolan så har jag äntligen mailat en professor på HV angående forskarbehörighet. Satt och läse en artikel av henne, om vikten av forskning i förskolan, på jobbet idag. Dock upptäckte jag senare att tidningen var från 2005 så det kanske ingår forskarbehörighet i min utbildning iaf fast jag ganska säkert har för mig att vi lp07:er inte har de.

Trollhättan just nu men ska om en kort stund bege mig till Berg igen, stod inte ut med tanken att ligga och knö med alla på Gardis imorn. Får bli Hällebäck iaf. ;P

Nu fortsatt städning. :(


Kommentarer
Postat av: helena

plugga vidare tycker jag o bli doktorand du me! :) Då får jag nån i samma situation ;) Kram på dej

2010-07-01 @ 20:36:14
URL: http://nenanena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0