Snart så...

Sitter och funderar på hur fan jag skall lyckas. Brukar vara så praktisk när det gäller packning. Litet och kompakt men inte den här gången. Här är packningen hittills och är inte klar än... Blurp... 5 dagar men så olika behov och sen att det inte är det vanliga förhållandena. Nu är det en kanal med sötvatten, man blir inte lika klippig som i saltvatten, och det kommer inte vara lika mycket snålblåst.



Fyra tågbyten med 6-8 minuters bytestid skall jag stå ut med så hade ju önskat att det fick plats i min conversväska men nje...

River mig i håret lite, tänkt att packningen skall med till jobbet imorn så jag slipper släpa det på bussen på lördag. Blir övernattning hos mormor på lördag för att kunna ha bilen hemma vid. Jobb på söndag och sen vidare på kvällen upp i genom landet.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hoppas du har det mysigt! =) Hör gärna av dig när du kommer hem igen! =) Kram

2010-07-11 @ 17:12:04
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0