Åskmoln...

Vilket humör jag var på igår... Ganska vresig så var la tur att jag inte hade så jättemycket folk runt mig... En malande huvudvärk och hunger på de. Tog 40 minuter hos optikern, valde bort mitt brytningsfel om och om igen. Testade oss sen fram på annat sätt och hittade tillslut mitt vanliga brytningsfel, krampar någonstans inne i ögat så ögat välde bort brytnigsfelet. Käckt...  Yr efter att ha provat glas fram och tillbaka, och se försöka hitta några bågar. Hittade ett par svarta med lite rosa/lila dejaljer men var på jakt efter ett par solglasögon också som de kan slipa men de fick beställas. Så kan inte beställa de vanliga glasögonen förren solglasögonen har kommit så att båda bågarna skickas iväg samtidigt. Asså två veckor tills jag har ett par ordentliga glasögon. Gjorde ju inte humöret bättre. Sen så var varenda bil ivägen när jag skulle hem, hade företräde vid så många korsningar med de sket ju bilisterna i.

Nu ska de röjas lite snabbt här och sen ut i solen. :)

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Usch va jobbigt när man känner sig för att explodera...=P Kul med nya bågar redan..=) Kram

2010-06-16 @ 17:17:56
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0