Lördag...

Haha oj... Man ska inte lova för mycket. Ville skynda på mamma lite så vi kunde köra hem mormors bil idag. Så erbjöd mig att hjälpa till i landet... Träningsvärken kommer smygande och vi är fortfarande inte klara. Mormor behövde inte ens bilen så den lilla röda står fortfarande kvar här hemma. Pust, men har grävt i bikini och förhåppningsvis fått endel färg. :) En ganska bra start på en go ledighet, grillat och rödvin. Funderar på att skita i att åka hem till Thn imorn och ta det först på tisdag efter jobbet. Är så mycket jag vill fixa med hemma men blir bara stressad när jag vet att jag inte kan hålla på långt in på natten för att man skall till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0