Nu så :)

Nu ska det allt se till att bli sängdax för mig och katten. Första riktiga sommarlovs dagen väntar. :) Examinationen är inskickad och bekräftad så nu behöver jag inte ägna någon tanke på den förren 22 juni.

Blev en riktigt lyckad torsdags eftermiddag i gbg.
Kläder: Klänning, tubtopp, vit Ella M BH.
Smycken: Ihålig silverkula med en silverkula i. Plingar så fint och harmoniskt. :)
Övrigt: Kakeldekor, lavendelljus, fotoalbum, bokstavsstämplar, pennor i vitt och silver, fotohörnfästen. (Så nu får vi se till att byta alla Rockstads bilder så det kan bli ett snyggt album.)

Har ju äntligen tid att vara lite pysslig :) och ha ett normalt liv utan stress och irritation... Även att hinna med att organisera och röja i lägenheten. Har fortfarande inställningen: "När jag flyttar skall det inte behöva rensas!"


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Bokstavsstämplar är de för foto albumet eller för smycken?! Jag vill också pyssla och så i sommar! Är du i THN något eller? Kram

2010-06-09 @ 20:17:54
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0