Nu så...

Var så där egostolt igår. 2 mil på cykel gick galant sen blev det bara halva sträckan hem för att bilen fanns på Torp. Så tråkigt att det inte verkar funka med såna här cyklar i Thn, annars hade man kunnat tittat runt kring stan på ett annat sätt, dessutom fått motionen gratis.

I kväll beger jag mig hem till Thn i sväng. Bild och form boken skall göras klar och sen så ska det röjas i bokhylla, garderoberna, byrån och badrumsskåpet. När jag väl har bilen ska jag ta en sväng ner till Gbg och inhandla smart förvaring på Granit. Hittar inte deras smarta, stapelbara utdragsbara lådor någon annanstans. Behöver verkligen detta i en av garderobena, är så trött på oredan... 


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vad är de för cyklar som inte finns i THN? =O Kram

2010-06-09 @ 20:21:27
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Hehe okey, det lät som att det var sånna speciella cyklar... och då började jag tänka på SMS cyklarna..haha Men då förstår jag att du inte vill ta med dig den hit, du har ju en bra här! Dock är de la inte lika roligt när du har en sådan bra egentligen! =P Yes, en sån kväll får vi absolut ta. Blir de fint väder åker jag gärna med någon dag ut till kusten, så får du visa mig "din kust"...=P kram

2010-06-11 @ 10:32:05
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0