♥ helgen

Idag (4/3) har det varit Amelies dag! Grattis:)

 



Evigheters evigheter men med massa energi över, uppenbarligen, kan inte sova...

Hemtentan i Bild och form - Klar
Kemilabrapporten - Nästan klar (släppa och fundera ett tag)
Biologilabrapporten - Nästan klar (släppa och fundera ett tag)
Sjøberg seminarium tisdag - Inte påbörjat
Litteratur reflektions sökande - Inte påbörjat
Teknik seminarium torsdag - Inte påbörjat

Ledighet vad är de? Så är tanken att 6 tränings pass ska få plats i nästa vecka...



Jobb i helg, fira mormor, Sissi kommer förhoppninngsvis hem också. Så en väldigt trevlig helg helt enkelt. ♥

Har förresten klippt och blekt slingor idag. :) Folieslingor den här gången, mycket mer liv än med hätta. Insett att jag inte gillar total blonderingar. Nu är min grundfärg kvar som jag inser att jag nog får leva med fast den är ganska mörk jämfört med förr. 
 

 


Jag och Emelie 05.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Usch va mkt ni har o göra! Du får höra av dig när du har tid o lust att ses! =) kram

2010-03-09 @ 13:41:44
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0