Kinkig...

Riktigt kinkig så att jag blir irriterad på mig själv, gnällig så att det ligger på en riktigt låg nivå just nu. :(

Fortfarande förkyld, därmed ingen träning.
Less på att det är så halt nu när de smälter,fryser, smälter, fryser osv...
Gummistövelväder.
Stökigt hemma.
Mycket att tänka på i skolan.
Vill bara sova.
Mamma är i Norge igen och får inte tag på pappa så att jag kan gnälla av mig. :(

Botten helt enkelt...

Påtal om botten så hade vi en förläsning idag som berörde vår havsmiljö och den var inte botten utan den handlade om bottnar. Så i nästa liv så skall jag bli marinbiolog. Jätteintressant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch stackars Karin! Hoppas du baddade ner dig ordentligt igar :) Kanner mig lite forkyld jag med. Snart ar det var dock, hoppas, hoppas! Hur har dagen varit idag? puss

2010-03-09 @ 20:22:17
URL: http://soffila.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe, dålig på att svara på kommentarer känner jag men... eh... ja... :P



Sv: Tror dessutom att jag kanske kommer få ta bort mer än en visdomstand så drar mig nåt såpass för att ens gå dit och kolla... Fick dessutom just reda på att jag skall betala tillbaka dryga 2300 spänn för mitt bostadsbidrag 2008 så tandläkarn får vänta till nästa månad iallafall... -_-



Och jag har bara den tavlan med katten och musen, köpte bara en (mkt dumt) men vi har fått en stor av Gert och Pia med ankan som ror i en hink. :P Inte kommit mig för att beställa några fler än, men skall allt göras. ^^



Och känner igen det där med kinkig btw, det har nått nya nivåer på sistone... Jag gnäller, och klagar, och grinar och typ vrålar. Jag är förvånad själv så kan ju tänka mig var Erik är... :P

2010-03-15 @ 21:32:52
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0