Lugnt...

Första ordentliga sovmorgonen på tre veckor idag, känns underbart! :)

Igår vakna jag med ett ryck, kunde inte placera mig, funderade på vad som väckt mig, undrade vad klockan var osv. Var på jobbet, barnen låg och pratade med varandra i sömnen, klockan var väldigt tidigt och var lika bra att stå upp. 

Igår var en dag i stillhet, dagen blev så lång när man stod upp tidigt men inte hade något måste efter att jag hade slutat. Bussen hem till mamma och pappa var full med "mitt" förbund som skulle ha sitt möte ute i Fiskebäckskil. Härligt att se sånt engagemang inom politiken när många till och med är yngre än en själv! :) Blev tit av båt, promenad i samhället och lunch på Brygghuset med pappa senare på dagen. Resten av dagen blev bara slappande.

Pluggas görs de nu och snart väntas avresa in till mormor och sen vidare ner till kusinerna. Tyvärr är det redan söndag, går så fort. :(  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0