Vad man hinner tänka...

Åkte på en mindre trevlig magsjuka i lördags, så söndagen låg jag helt utslagen hemma hos mamma och pappa. Mobilen i handen och svara på sms gick bra men när hemtelefonen börja ringa 2 meter bort låg jag bara och försökte stirra den tyst. Helt hjälplös, men när jag började må bättre, fått i mig mat och vatten osv, så filurade mina tankar iväg helt framför OS. Först och främst de senaste veckorna så har de alltid funnits något att titta på, har de inte vart någon serie så har iaf OS funnits men nu är de över... :( Sen filurade jag vidare allt som hänt de sensate halv året och hade en massa tänk-om-funderingar men såna tankar är jävligt farliga. Satt nästan och grina för att jag tyckte så synd om mig själv. Man blir jävligt ynklig när man är sjuk, väldigt glad över att jag inte alltid bor själv.

Kommentarer
Postat av: bettan

typiskt kvinnfolk! när det går emot, tänk om...och så ringer man gamla killar och håller på för man har glöm vrf det tog slut

2010-03-01 @ 19:43:48
Postat av: Karin

Åå men precis!

2010-03-01 @ 22:46:12
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Gumman då... Varför ringde du inte?! =) Miss you! Kram

2010-03-07 @ 20:43:03
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0