Höstdag

Kallt och ruggit har de blivit, höstväder om något. Höst- eller vinterjacka var dagens dilemma men blev höstjacka med argumenationen att det inte går att hitta någon varmare vinterjacka om det blir ännu kallare. Hatar att frysa, blir ju aldrig varm sen... 

Var handledarträffen inför c-uppstatsen idag. När vi kort skall presentera vad vi tänkt skriva om bestämmer sig några av kursarna att bege sig hemåt och de fyra handledarna tappar fokus totalt. När vi har presenterat klart så syns och känns det på dem att de inte har helt koll men de vågar inte be oss att upprepa. Jag kan se det som en liten revansch i och med att de ansåg det som genant men ingen blev något klokare på det. C-uppsats ämnet är fortfarande luddigt men hoppas på att få rätt handledare. En av dem vill vi absolut inte ha. Nu skall jag till Friskis och avreagera mig.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vem är det du skall skriva med nu igen Karin?!?

Ses vi snart eller? Var längesen nu tycker jag! Kram

2010-10-22 @ 00:40:06
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0