Glädjedödare...

I 2 ½ år har jag tävlat i trapphuset... Nämligen hur långt ner i trappen hinner jag innan dörren till koridoren slår igen. Har haft två olika trappsteg jag har tävlat till, beroende på förutsättningar. ;) T.ex.  har balkongdörren varit öppen så har dörren dragits igen snabbare med en högre smäll osv. Jag har gärna velat komma runt hörnet för att slippa smällen så tävlingsinstinkten har därmed ökat.

Men min tävling är över... Någon glädjedödare har vaderat dörrkarmen med "stolkluddar" och dragit upp fjädern på dörrstängaren så att dörren smyger igen. Jag hinner nästan till ytterdörren innan "min" dörr tyst slår igen. Otroligt tråkigt att hasa sig ner för trappen.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Haha gu va roligt! man får för sig vissa saker som man bara måste göra och så tävlar man med sig själv... ritkigt kul att du skriver om en sådan sak! Dock SJUKT TRÅKIGT att det lilla roliga är över...=( Men du kommer säkert på något annat snart...=) kram

2010-09-14 @ 22:39:42
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0