Aja dig...

Aa hjälp vad mycket jag har att göra i veckan! Vill börja med allt samtidigt men det funkar inte riktigt... Ska skriva en ordentlig att-göra-lista hemma med tid, klockslag och allt. Allt går desutom in i varandra tismässigt... Kursen på HV missar jag de 5 fösta tillfällena på. På KAU ska jag vara aktiv över nätet i diskussioner och det är ju väldigt lätt när jag inte vet var jag kommer befinna mig och vilken tidpunkt det rör sig om de närmaste veckorna. Uppsatsen är prio 1 så den ska vara så gott som klar innan vi åker. Prio 2 är alla grejer som ska med till AU, pill och plock, och halva livet känns det som. Så HV och KAU blir prio 3, vilket säkert inte är gillat. På HV poängterades det att det var av största vikt att ALLA deltog ALLA föreläsningar. Ops... Gissar att det låter så på KAU också.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Är du i Australien nu?? =O Guu va kul isf... det hade jag nästan glömt att du skulle dra iväg på! =P Hör av dig när du kan,var ju skit längesen vi snackade/sågs! Kram

2011-01-23 @ 15:59:37
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0