13 augusti

Lite uppdatering, men typ ingen återblick ;)
 
Första riktiga jobbdagen har utspelat sig i ett väldigt lugnt och beskedligt läger idag. Med gamla jobbets stress, flexibilitet och ständiga konstelations förändringar så känns det här hur härligt som helst även om jag saknar "mina" barn!
 
Lägenheten börjar ta form, och nu kan jag börja ägna mig åt annat än att packa upp kartonger och leta efter bra ställen att ställa allt på. :) Första rundan på cykel, 2 mil bara för att leta bra cykelvägar till jobbet, lyckades si så där. Cyklar man lite fel så fixar jag sträckan 1 mil på 40 min men det borde finnas en bättre väg, som inte kringelikrokar sig så. Dock dumt att testa när man skall till jobbet så det får bli fler utflykter...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0