Göttit... ;)

Matfrosa har det vart i helgen. Bra det iofs, har ju inte ätit mer än fruktsallad, fil och keso de senaste veckorna... :( Årets traditions enliga havsjulbord på Brygghuset i Fiskebäckskil är avklarar, mys i båten med familj, vänner och glögg och sedan frosa i havets alla underbara fiskar och kryp... ;) Mina marulksbullar i sandefjordssås fanns ju självklart, skulle kunna äta mig mätt på bara de!
Mina olika sjukdomssymtomer är nästan borta och det är la en anledning till att ja har kunnat käka något... :D

Måste listan har blivit lite kortare och i dag står sista inlämningen innan jul på planen. Tyvärr så är ja liiite sen med den, v 49 är sista inlämingen och det är ena sista dagen idag........... Sedan så börjar julklapps mysteriet att lösa sig lite smått... Men får bli en tur ut till Överby i veckan, för nu har jag verkligen tid. 2 föreläsningar under 2 veckor, så jävla gött, alltså 6 dagar mer frihet per vecka än vad det har varit på länge! Ingen klocka som envist ringer 05.00 bara för att man ska sätta sig på cyklen och ta sig ut till Sylte. Utan bara kunna götta sig och slöa ordentligt....

Blir förresten godkänd på min VFU trots mina frånvaro timmar! 5,5 timmar från underkänd! Och U på VFU:n hade gjort att hela 30 hp kursen hade varit U så har fan haft tur! Hehe rimmar... Hmm njee nu får ja nog ta och koncentrera mig på det jag skall få gjort i dag...  

Mamma åker till Norge i dag oxå, trist, borta i två veckor så har typ knappt sett henne de senaste två månaderna... :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0