Lyckad kväll på kåren!

Söndag eftermiddag, bakis så att allt gungar och snorförkyld så man knappt kan andas men annars är allt tipp topp! Härlig kväll på kårens Damsupé, vårdad klädsel, trerätters middag, rödvin i mängder och strippande pojkar...Hahahaa...  


Maria försvann tyvärr in i dimmorna efter middagen men vi får ta igen det snart... ;P Nästan så att man kunde sjunga den där barn sången om 10 fina fåglar satt på en gren, en ramla ner och det var det bara 9 fina fåglar kvaaar.... osv... För tillslut var det bara Jag, Johanna, Lotta och Louise kvar...  

Fick faktiskt syn på min snygga granne men Jag och Lotta var på väg in på toa och sedan var han förvunnen... Men men en annan pojk dök upp men därmed även hans ex efter ett tag... Ajaj ingen ljus och trevlig blick jag fick av henne men inte lätta när inte "släppa taget" steget är taget... Vänner kan man ju vara med sina ex men de får ju inte ta övertaget och bestämma...


Nu ska jag fortsätta se på "Mitt stora feta grekiska bröllop"  inlindad i täcket och fredagens chips...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0