Seg start på helgen...

Urshligt dubbelsjuk idag, luftvägskattar och en rejäl förkylning på det. Hemma från VFU:n blev det, sov mellan 23 och 13.30... :( Hela dagen har gått utan nytta känns det som och är lika förbannat trött, går i en dvala. Har lyckats pallra mig ner till stan iaf, för att gå till systemet. ;p För till Damsupén  ska jag imorn hur sjuk jag än är! Kan ju inte missa en av kårens största sittningar! Mår faktiskt lite bättre efter promenixen fram och tillbaka till stan och en väldigt lång dusch! Möjligt att de är önsketänkande..... :s Men men nu blir det till att fixa till en av mina favoriträtter, laxpastasås med saffran. Ska la se till att klara resten av kvällen oxå, med chips och godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0