Farligt, farligt... ;P

Hmm jaa då har man åkt dit igen... Men dessa smycken är stört omöjliga att undgå... och så lätta att variera... Så det är ju bara praktiskt! Halsbandet kommer från www.ock.com och köpt i en av mina favoritaffärer, Astrid, för 149 :-.
Men jag måste fixa i ordning mer upphängnings anordningar för nu får det inte plats mer smycken i skrinet eller på väggen! Man vill ju kunna se alla små underverk ... :)


Sen så är det ju inte bara med eller utan kula som är variationen. Utan man kan med lätthet fläta in ett läderband och få den färg och utryck man vill! :)



Har föresten letat som en tok efter en stor silverkula men de äkta kostar i den här storleken  närmare 1000:- så får nöja mig med denna ett tag så får man se senare i livet... :D Hade velat ha en med en kristall i... Pinglar så härligt!
Nu ska jag ta och laga lite mat och sen slöa till i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0