Funderar dag...

Riktig funderar dag... Föreläsning om mobbning idag, intressant och värdefullt ur många synvinklar. Det var iaf inte mig det var fel på, mer än att jag var blyg, utan problemet ligger hos de andra jävlarna... Otroligt att det kan ta så lång tid att bearbeta och verkar bli en ytterligare bearbetning till sommarn och hoppas på att vissa har kommit ett steg längre... Vuxna människor, så inget att vara rädd för...

En annan fundering jag har gjort i dag är om jag skall vara kvar på min VFU-plats eller byta... Nu väger jag för att stanna kvar alla terminer... Tror att det ger mig mest för att jag och LUV ger varandra så mycket och även om det är bra att byta för att se annat så har jag redan sett minst 10 olika förskolor genom jobbet... och tänkt och tyckt om dem med nya synvinklar ju längre jag har kommit i utbildningen... Men ska tjöta igenom det här några gånger till med mig själv och sen även med V-didaktikern och LUV...

Idag har det blivit Core/Bosu som vanligt på torsdag kvällar... Hihi och märker att jag blivit starkare... Klarar av att stå "plankan" tiden ut på bosubollen!! :D och sitter inte apatiskt på golvet när jag kommer hem längre! Har föresten ökat på nästan alla vikter med 1 kg eller 2 kg i gymmet så här händer det grejer... Till gymmet en tripp imorn... :) Satt upp ett nytt delmål som gäller till slutet av mars så får vi hoppas det går hela vägen! Tog ett tag att fundera på det med så att det inte var för stort och onåbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0