Nu får de va nog...

  • Äntligen har jag orkat och inga tårar har spillts! 200 kort av minnen raderades för all framtid precis...
  • Jag har under de få timmar jag varit hemma, studerat min bokhylla och hittat en perfekt lösning för att få bort allt krafs... MEN jag får absolut inte börja med detta rotande innan tentan på tisdag för då blir den nog ganska kass... Även om det är väldigt frestande att få i ordning! Har ju inte kunnat hålla mig helt, lite paus från pluggandet måste man ju ha... I en låda stod det massa badrums tillbehör... och undrar vad jag kan ha tänkt när jag ställde den lådan i rummet och inte i badrummet... Har inte ens rört lådan på ett år så lite överraskningar... :D Samlar på sig skit gör man oxå, så här ska det röjas ordentligt... ;P
  • Nu blir det till att återgå till Björneloos "Innebörden av hållbar utveckling..." Inte den roligaste boken... *urk* Vill bara att det ska bli tisdag så man slipper detta, inte sugen på att plugga just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0