Torsdag, snart helg!


Haha knepigt hur man kan stänga ute alla ljud förutom ett... Satt kvar och pluggade i biblioteket idag, var ganska tyst men självklart lite tjöt, prassel, sus från datorerna och evigt knappande på tangenterna... Allt gick att ignorera men inte en tjejs röst... Hon lät precis som Doris (Hon heter la så, Harrys kvinna...) i Jönssonliga... En imitation hade varit klockren för hon hade inte ens behövs göra sig till... Man ska la inte göra narr av folk och folk som känner henne hör det säkert inte... Men ändå... :) Satt och flinade även om jag läste om taskiga familjeförhållanden som inte är det minsta roligt...

Bli hemma mys med mat hos Bettan imorn och sen bio kl. 21. Mysigt och kul! Premiärs dag på: Män som hatar kvinnor... :) Bettan har inte läst böckerna så vi får la se hur olika åsikter vi kommer att ha... Böckerna lär troligen som vanlig vara bäst men man ska la ge allt en chans... ;) Ska försöka ta mig till Uddevalla lite tidigare imorn så man hinner kolla lite på stan... Behöver köpa akrylfärg till "min elefant" och finns inga sådana affärer här i Trollhättan, oflyt...

Nu ska jag snart kravla mig iväg till Core/Bosun... Mer motiverad idag än förra torsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0