Bättre dag...

Idag har jag haft flyt än så länge... Pigg som fan vid 7, så var ju ingen idé att ligga kvar i sängen, röjt i lägenheten, vart på besöket som inte blev av igår, hunnit med gymmet och fått två uppenbarelser... Den ena är att jag kanske slipper köpa träningshandskar, har ju mina seglingshandskar i båten. Så ska testa nästa vecka, tighta och extra läder där det behövs... + att jag fick mig ett gott skratt när man filosoferar vidare på muskler... Finns en kille eller snarare man på gymmet som har riktigt synliga armmuskler o.s.v. men han har minst lika mycket synliga muskler i ansiktet. Varför han har det måste var den starka koppling för han grimaserar som en galning... Haha... Så man kan allt ha kul när man är ensam också... Märkte dock att jag själv också har en sådan synlig muskel när det tar emot, en skrattgrop på höger kind... Inte fan har jag haft en skrattgrop där?!? Eller?!? O_o Har jag i alla fall inte lagt märke till fören idag, balanserandes på bosubollen och gjorde situps...

Blir ingen Överby idag, så jävla omständligt och träningshandskar var den största anledningen till att masa sig dit... Men måste likt förbannat ta mig ut i snön... Apoteket och Hemmakväll för att köpa godis och då kan man ju lika gärna kolla resten av stan... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0