Läskigt...

Sitter och kollar på älgprogrammet på kunskapskanalen och det minskar ju knappast min rädsla, skulle vara den medvetna distansen i så fall... Två meter i mankhöjd, alltså typ där gardinstången sitter, och sen en halvmeter ytterligare till huvudet... Fy Fan... Detta gäller visserligen den Nord Amerikas älgstam men hade lik förbannat inte velat stöta ihop med en älg i skogen hemma vid... Min rädsla kommer visserligen från en mardröm med en stor älgtjur med huggtänder och röda ögon... Så vid minska antydning att det finns älg i närheten så stelnar jag till och bara lyssnar vilket gör att man bli ännu räddare, fattar ju det där med att skrämmas till döds... "Min " älg är ganska lik den här bilden fast med vassare tänder.... Går en riktigt kall rysning i hela kroppen och det har la gått 18 år sen mardrömmen haha...






Nu blir det sängen för min del, ska bli skönt!! Natti natti på er... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0