De lönar sig...

...att se snäll och glad ut... :D Kommer precis från stan och har med mig ett par nya stövlar hem MEN det är inte ett par ytterligare. Mina favorit stövlar som inhandlades för 3 månader sen har sakta men säkert spruckit i lädret vid sulan. Alltså inget slitas utan bara för mycket töjt i produktionen, skomakaren kunde inte göra en snygg lagning och tyckte att jag definitivt skulle lämna tillbaka dem... Vet att jag med all säkerhet har slängt kvittot men traskade iväg till Din Sko med ett stort leende och vips så var stövlarna reklamerade och jag kunde antingen få pengar eller ett par nya stövlar... Detta utan kvitto, fattar ni, blev ju lite stum ett tag när de där kvittot annars är så förbannat viktigt... Måste var det för att jag såg så snäll och glad ut... Hahahaaa... Nee...M en tog mig ett par nya stövlar, liten klack och med snörning... Letade inte ens efter något annat, måste ju ha snörning på minst ett par stövlar!


Övrigt så blev måstelistan ännu mer avbockad och behöver inte stressa ihjäl mig för att hitta de som hittades inför nästa helg... ;P Blev lite filmer till mig själv också så njuta av film med mina nya stövlar på så de blir ingångna och äta OLW Stjärnor är planen för resten av kvällen... :D I morgon blir de fika/mat med Johanna, Maria och Lotta och tror det kommer några tjejer till och sedan utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0