Uttråkad!!

Har ganska långtråkigt!!! Torsdagkväll och inget ledigt folk runt omkring... Flydde från Trollhättan igår just för att jag hade så jävla tråkigt...  Men blev shopping med brorsan innan dess, både för han och mig... Fika ihop på Strandgatan med en massa tjöt. :)

Kjol från Vero Moda 260:-

Klänningen från Myrorna som jag snackat om. 85:- Lite suddig, men vad jag gillar färgen annars så är den väldigt enkel...


Stortsett ett bas linne med goa färger, matchar dessutom mitt favorit nagellack, korall... 129:- på Stadium inhandlades i söndags...


En av årets nya bikiniar, men den shoppades för några veckor sen...


 Änglar och Demoner är förresten utläst så skall hugga in på nästa bok av Brown nästan gång  jag åker hem till Trollhättan... Funderar om det skall bli en sväng på stan imorn, ett tag sedan jag var inne i Uddevalla och bara traska i affärer utan stress...
Ska la fortsätta att tråka nu...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej Karin, det här funkar bara inte. Jag önskar åtminstone ett inlägg om dagen, är det för mycket begärt?! Vad skall jag annars göra när jag sitter här och har tråkigt?! Huh huh huh?! ;P

2009-06-07 @ 02:30:38
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Fina plagg du har shoppat...=) Du får allt höra av dig när du e i Trollhättan så kanske vi kan ta en promenad eller nått! =) Kram

2009-06-07 @ 16:35:41
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0