Fort igen...

Nu har tiden gått så där fort igen.... Onsdag kväll redan... Multimedia uppgiften är klar och även examinationen... Har inte varit någon direkt stress... Så har till och med jobbat två dagar på ett av mina favorit ställen, jättehärligt och kul! Mysiga barn och personal! :D Stor trivs och känner mig hemma!

Nu skall jag inta soffan och götta mig lite... Sen sängen så jag får en bra morgon och multimediaredovisning....  Hehe imorn då skall det även tas nya krafter för att gå till gymmet med Jenny kl 13, för nu går det inte längre att skylla på att tiden inte finns... :D

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Då är vi två om att de blir gymmet man kommer bo på efter skolan är över...=P HUr gick din multimedia redovisning? Har du haft opponeringen? gick den me bra? kram

2009-05-28 @ 12:18:39
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Frida C

Hoppas multimedian gick bra!!! Ses i H-bäck i sommar:) kram

2009-05-28 @ 14:47:26
URL: http://cerdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0