Härligt, härligt... :)

Fick mig en go och lugn stund för mig själv hemma i Berg... Solat på altanen och när solen begav sig bakom huset så bakades det banankaka... Kort därefter kom mamma, pappa, Staffan och Lena hem... Med sig hade de helt ny fångad makrill... Så har frosat i grillad makrill... :D

Hihi jag lyckades få bort en troligen envis fläck från min klänning som jag köpte på Myrorna för 85 spänn i fredags... Korallfärgad ballongklänning från Sunshine (MQ), inte illa... :D Ibland kan man göra kap när man har riktigt tråkigt och går in i affärer bara för att fördriva tiden...

Har även köpt en topp och en klänning från Bubbleroom så får se hur de passar... :) Även om jag annars är väldigt kritisk mot postorder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0