Rom...

Är det någon i min närhet som äger Änglar och Demoner av Brown? Har ju inte kunnat gå miste om trailen som rullar konstant om dess biopremiär... Utspelar sig i min absoluta favorit stad, Rom!! Det är först och främst mer spännande att läsa en tjock bok om all mystik och sedan för de andra så kommer det med all säkerhet handla mycket om de kända platserna man har besökt! Saknar Rom och vill tillbaka! Man rör sig lätt i den, som en små stad, men ändå är den enormt stor!! *Älskar*

Forum Romanum



St Peters kyrkan


Utsikt över Peters Platsen från St Peters kyrkans kupol


Pantheon (Bakgrunden...)


Fontana di Trevi


Sixtinska Kapellet


Min absoluta favorit, Colusseum!




Kommentarer
Postat av: CaTTis

Oj, fan va fräcka bilder! =) När va du där? 2007 ser ja ifs.. hehe men var de "bara" en resa eller varför fick ja en känsla av att du har bott där? Kram

2009-05-13 @ 15:43:09
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag har boken (inte läst den... -_-'') men vet inte om jag räknas som i din närhet...? :P

2009-05-13 @ 17:45:42
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: Haha, jo var väl mer den geografiska närheten jag också tänkte på. ;)

Jag gör ofta sådär, åker iväg och vet att det är flera saker jag skall ha men kommer alltid hem med typ hälften... -_-'' Samma sak med saker man skall göra eller liknande... Måste ha uruselt minne helt enkelt men det visste vi la sen innan iof... :P

2009-05-14 @ 12:56:53
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0