Rullar på...

Sitter nere på Hv och har verkligen kommit igång... :D Ser faktiskt så jävla bra ut att jag kan bli klar redan idag med texten och att den blir helt klar imorn med alla referenser... Kommer inte åt biblioteket här nere idag... Känns väldigt lättade att det flytter iaf... Tar ju sin tid med mina skrivproblem så skall glömma texten i helgen och ta tag i den med nya ögon på måndag och sedan text och språk centrum på tisdag så att den skall ha så lite små fel som möjligt... :D Jobb, jobb, jobb... Multimediaexamination på torsdag och enskilda examinationen på fredag sedan är det bara komplettering 1 juni och sen ledigt! Men de är ju en vecka kvar... hmm.... Matdags nu...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh va härligt för dig. Jag satt hela dagen igår med inledningen.. fastnade på varannan mening! Först halv 2 på natten började mina händer o huvud skriva som bara den! Så jag fick klart inledningen till slut. Men vid 2 kännde jag att jag var tvungen att gå o lägga mig, även ifall de tog emot att jag var inne i ett stimm..=/ Än så länge har jag ju inte hittat de jävla stimmet idag... Så ja får änna sätta mig o läsa lite referenser istället. Hur många har du hittat än så länge? kram

2009-05-21 @ 15:01:08
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0