Trötter...

Ganska go helg... Ägnade helgen i Smögen, lite drag hade de allt hunnit att bli på bryggan.. Mycket vin blev de under em och kväll, till slut så traskade vi bort till Sea Lodge, åt och drack gott ännu mer... Så vägen tillbaka till båten kändes lång men med mycket skratt... Ålders span 22-61 men kul hade vi... Var la halv kul att ligga på magen och bädda akterkojen, trångt, varmt och djävligt så de var väldigt skönt att krypa ner! Sov som en stock och har sedan halv slummrat hela dagen i sittbrunn... Hjärnarna har inte riktigt vaknar till liv och många idiotiska kommentarer har de blivit. Där man inte tänkt förrän meningen sagts, fiffel med busskort, icke bifogade filer osv... Snurrsnurra verkligen... Busskortet är la de mest idiotiska... Diskuterade med mamma om 100-kort eller områdeskort, kostnader osv. Bestämde mig för områdeskort, kliver in på pressbrån, köper 100-kort, kliver på bussen och stämplar, sätter mig och stoppar ner kortet i plånboken. Förstå då inser jag att jag inte alls skulle ha ett 100-kort... Mamma ringde sen och fråga om jag satt på bussen och det kändes verkligen som att jag bar huvudet under armen när jag berättade mitt fifflande.... 

Så nu skall jag ta mig till sängen och hoppas att morgondagen inte bli lika virrig.... Första dagen i skolan på läänge, ska bli skönt och kul! :D Natti natti på er...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hehe men som sagt, man får ha virriga dagar..=) Man kan inte vara på topp jämnt! =P

2009-05-19 @ 00:27:02
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0