Helgen som gott...

Blev lite omplanering i helgen som man visserligen var lite förberedd på... Blev ingen segling eller hingstutsläpp... Ingen av oss kände för att segla i snålblåst, med bara blöta händer och få upp segel och grejer... Kallt kallt kallt, oavsett hur mycket segelstället skall tåla i kyla så fryser man om händerna. Och då hjälper det inte ens psykiskt att  stället skall klara ett antal minus....  

Men men blev en sväng på Orust med mamma och pappa... Blev ganska tråkigt på morgonen när man var as pigg 09 och alla sov, plugga var det enda som gjordes... och när de andra kom upp så var man snabb på att få igång folket att åka hemmifrån en stund... Mollesund, Havstenssund, Ellös, Malö, Flatö, Ängö och sen Bokenäs igen... Kanske inte de mest exklusiva men me... ;P


Lite små söta blommor är och där blev det...



   




   


Och efter det får det bli lite tragiska skämt från bohusläns envetna schartuaner som hade ett av sina starka fästen i Mollösund och kanske fortfarande har... Vete fan iaf... Så tänk på döden... Hrrmm hahaha...




Har pluggat som en tok, gjort massageplanering, värderingsövningsplanering hela dagen så nu ska det bli skönt att slappa... En kort stund i soffan och sen bli sängen.... Sista Vfu veckan har sin start kl 08 imorn... :) Natti på er...

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Oj va duktig du är... de låter så himmla duktigt när man säger att man planerar..=P Eller är det bara i mina öron...=S Åh i göteborg finns det oxå en kyrkogård som har "tänk på döden" där man går in... Sista VFU veckan nu. Både skönt o ändå inte. Jag har typ gjort mina undervisningstillfällen.. men nu skall jag få ner de i text oxå plus hitta litteratur och sen fixa multimedia-presentationen! =/ Hmmm!

2009-05-11 @ 18:01:58
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket för kramen! Nu mår både han och jag bra igen..=) Jag har för svaga nerver för sånthär ^^

2009-05-12 @ 13:11:44
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0