Ingen kommentar...

Kan döpa om bloggen till Tvättstugedramat... Imorse räknades vattenspridaren till något löjligt påhitt jämfört hur maskinen ser ut i denna stund. Hela locket har någon sparkat av, och locket är väck. Båda maskinerna är urfunktion. Så för en halvtimme sen satt jag i telefon med en sömnig hyresvärd och skällde efter noter. Beskedet var dock oväntat, "bara att gå bort med cylindern till A, ni har inte samma lägenhetsnummer så det funkar." Kanske lite mer nöjd nu för där har de TVÅ maskiner som faktiskt funkar, och "min" tid var ledig :) Så forsättningsvis så ska jag tvätta där. 

Kommentarer
Postat av: helena

Vad bra:) Du behöver absolut inte skicka dem, jag kan ta dem när du kommer hit nästa gång! :)kanske kan hitta på ngt du jag och sissi när du kommer? Kram

2010-08-31 @ 17:58:31
URL: http://nenanena.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Men ändå... va fan skall du gå längre o till någon annans tvättstuga för att få din tvätt tvättad..,=S Kram

2010-09-08 @ 19:34:37
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0