Nöjd

Mår bra, väldigt bra. :) Fick fixat boende för lördag natt hos mormor. Inga problem så länge jag tog taxi upp till henne så kunde jag ramla in vilken tid som helst. :) Känns skönt och tryggt! Återträff med Bergarna på lördag som gäller, känns mycket bättre i magen än vad det gjorde förra året så blev uppenbarligen en vändning psykiskt.

Borås imorn är också planerat så att det skall flyta på bra och bekvämt. Shopping och fest som gäller med Amelie. :) Känns som att jag trycker in allt i en helg för att få ut det sista av sommaren. Vill inte riktigtatt den är över så hoppas på en sommarvärmeperiod till eller en lång period med bra höst väder. Alltså "högluft" och sol. :)

Karlstadtrippen i söndags blev bra mycket längre än vad som från början var tänkt, riktigt skönt att bara ta dagarna som de kom och inte behöva stressa hem till något. Trivs väldigt bra med tillvaron. :)

Skolstart på måndag, kursinto 15.15-18, inte alls inspirerande. Sen 4 veckors VFU, inte heller så inspirerande...

Första dagen i lgh och de är redan saker högt och lågt, först och främst två täcken och kuddar i soffan som är ett måste att få bort men de tar jag på söndag för nu är det planering av packning. :)


Kommentarer
Postat av: helena

Kul att Karlstadstrippen blev bra!:)

Råkade jag möjligtvis glömma ett par svarta leggins hos dig? Jag tror jag la dem i soffan ihopknutna och tänkte att "jag tar dom sen" ;)

Kram på dej!

2010-08-30 @ 15:38:36
URL: http://nenanena.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Härligt att du har haft det bra.. Vi har inte snackat på ett tag...=S Hoppas vi kan ses snart... går du långa dagar på praktiken eller?! Kram

2010-09-03 @ 17:18:35
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0