Inte sant...

Inte sant! Halsen har börjat krångla, har ju varit frisk så länge! Det är visserligen rätt sida för att kunna vara min andra krånglande visdomstand men har inte ont i tanden... Är väl bara att inse att jag ligger platt imorn. :( Vill ju träna på måndag! Har tryckt i mig både kiwi, apelsin och citron samt koncentrat av rödsolhatt men ingen verkan än... Humöret vill ha godis men jag vill verkligen inte ge mig ut igen, har fortfarande inte hört plogbilen så det är väl lika jävligt som imorse. Nu lagas det mat iaf, kallrökt lax som ska bli pastasås. :) Skulle kunna leva på kallrökt lax!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh va gott med kallrökt lax! =)

Mmmm...=P

Usch va jobbigt att du har ont i halsen...

Hoppas du inte blir sjuk! Kram

2010-02-21 @ 18:34:09
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0