Överskott...

Haha hjälp, vart tog dagen vägen? Har gått i ett och inte haft en lugn stund i tanken, även om kroppen var nästan helt stilla sittande mellan 9.15 och 19.15. Typ lunchen är ända gången ja va ifrån Hv något längre, så lunchen med Lisa blev äntligan avklarad. ;) Men har fått mycket gjort och överskottsenergin gjorde att jag kom iväg till gymmet mellan 20-21. Såg hur tjejerna stretade på inne på Skivstång-Kondition och ville också vara där men får bli nästa måndag. Iaf så när gymet stängde så gick det i en illande fart hem, kändes som att man kunde gått en bra bit till när man kom fram till huset. Så va lite "Ååå, är jag redan hemma..." Har sen snattrat i telefon ett bra tag och tagit tag i pluggandet. Fysik i vardagen är uppenbarligen en bra bok när man har hittat alla frågor på 20 minuter. Så nu kan jag ögat kapacitet och möjligheter som ett rinnande vatten. Stavar är det uppenbarligen mitt öga har lite ont om. Ser ju fan inte ett skit i mörker utan mina glasögon. Överskottsenergin finns fortfarande så har go lust att röja i lägenheten men behöver duscha och sen närmar sig klockan sovdax.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0