Tur man ändras...

Haha vad man glömmer... Har verkligen tagit tag i alla kollegiblock, satt in papper i pärmar som jag legat efter med. Hitta vissa block som hörde till kurser från termin två osv. Ett tag sen, men de värsta som jag hitta var ett historia b arbete från samhäll... Att jag ens har släppat med mig de blocket i två flyttar och inte rensat tillräckligt. xD Iaf så fick jag ju läst arbetet och de speglar tydligt vad man hade för politisk syn och vad man var intresserad av. Hade en tanke då, att kriminalvården var intressant att jobba med. Den tanken finns inte överhuvudtaget  nu och kom inte ens ihåg att det var det som fanns i huvudet då. Påtal om den politiska synen så är jag kvar i samma block fast det är inte lika svart och vitt som det var då och man är lite smidigare på att vara neutral i sina arbeten. Hehe tror även att man läser det med en annan synvinkel än då, tur de, var hårda ord.   


Kommentarer
Postat av: sofflan

Kul att läsa din blogg :) Hur går plugget? Jobbigt att ni måste ha kemi? konstigt! Puss puss

2010-02-10 @ 21:47:23
URL: http://soffila.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Haha, men det är rätt kul att kolla igenom massa gamla arbeten ibalnd..=P Bara att kolla på arbeten som man skrev i första terminen tycker jag är kul då man ser hur man har utvecklat sitt språk! =) Kram

2010-02-10 @ 22:09:47
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0