Tankar...

Ibland känns allt väldigt konstigt. Nu finns en massa tankar kring hur livet kunde ha sett ut om man gjorde andra val eller åtminstånde tänkt innan. Illa att tankarna kan slingra iväg så, tänk-om-tankar är inga bra tankar.

Hade irritarade tankegångar i fredags, kanske mest irritarad på mig själv att jag är så komprimissbar. Varför skall man vara alla till lags hela tiden? Blir bara jävligt otrevligt när man inte längre är de... 

Kom äntligen iväg på Cattis hemmamatch basket idag iaf! Vann gjorde de! :) Och missen med tiden var helt mitt fel. Var total säker på att matchen drog i gång 15.20 kollade upp sms:et med tiden först när jag kom hem 16.20 hade ju Cattis skrivit där... ;P Så fick se killarna spela också.

Vet inte om de lockar särskillt mycket att va i skolan imorn. Känns som de kommer bli en jobbig dag helt enkelt. Väldigt omotiverande överhuvudtaget. Får se framåt på skivstång/kondition, senare på kvällen.



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Sånna tankar är aldrig roliga att gå igenom... Men på nått sätt kommer de alltid krypande vare sig man vill det eller inte. Säg till om du vill prata av dig... Vi kan snacka i tele eller så tar vi en fika/film-mys! =) (Nisse jobbar em denna veckan, så jag är hemma ensam). Förlåt igen för att du fick vara så länge i hallen idag...=/ hade jag skrivit rätt ändå? Det var ju skönt men jobbigt att det blev som det blev. =( Riktigt kul att du kom och kollade iaf, vi snackade rätt mkt vid bänken idag så jag kunde inte komma iväg o snacka med er på läktaren som jag brukar göra vid halvlek! Hoppas du förresten inte kände basket matchen som ett måste att gå på?! =/ kram på dig!

2010-02-08 @ 01:36:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0