Dumfeg

Gnisslar tänderna över min egen dumhet och feghet. Är dessutom dumfeg eftersom fegheten beror på att jag inte vill ringa och diskutera saken...

Förrförra månaden var jag verkligen ute i sista sekund med räkningarna. Det gjorde att en räkning + erbjudande troligen inte godtogs eftersom det var bankgiro som skall vara betalt senast 11.30 samma dag för att funka. Dock var det en cykelförsäkring så det är inte hela värden eftersom de så gärna skicka ut en varje månad ifall de kan locka en med andra erbjudanden. Vid betalning skulle jag få en klisterlapp till cykeln som jag inte fått. Krukset är att jag inte kan uttyda om jag fått tillbaka pengarna. Räkningen vara på 199:- och har fått tillbaka 200:- av något som bara är en massa siffror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0