Blir tokig!

Blir snart galen av denna process som är så lång och fruktansvärt långsam. Jävla vetenskaps teori och fy fan för den där läraren som har lyckats med att bete sig som en jubelidiot. Tacka vet jag Kau, vettiga lärare, hjälpsamma, rikligt med kommentarer, fråganden och hänvisanden till referenser. Dock körde jag fast i hjärnan precis. Paper på 3 sidor och redan uppe i 4 sidor och som vanligt har jag skrivit så kort och koncist att jag inte ens kan ta bort ett ord. Ska bli klar i natt om så att det kan bli morgon tills dess. Sen är det bara hemtentan kvar, 48 timmar dedline och påbörjas när mailet är skickat... Vilket betyder att nästa vecka kan bli en återförvandling till den sura och griniga fröken men klumpen i magen. Endast ledig först nästa fredag så det suger! och då skall jag dessutom jobba helg och hinna gå ut med Sara och Amelie på fredagen. Ser så i framemot livet om två veckor! Efter det kommer det vara lätt som en plätt! Har förövrigt haft riktigt bra dagar på jobbet sista veckan, märks så tydligt att saker och ting har vänt inom andra delar i livet. Inspirerande planering med hela gänget dessutom, öppning av sjukhus på gång. :D

Måste egentligen sy klart min utstyrsel tills imorgon också... Blä så stressigt det är. Mormor kommer visserligen hit så hon vill nog hjälpa till... Mimmi Pigg imorgon. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0