Hää... en dag kvar sen är det helg. Det går så fort, v. 48 nästa vecka och tre veckor natt framför mig, ganska gött... De där med att vara ute i god tid med julklappar börjar rinna iväg. Grr på mig själv.

Har varit en riktig funderar vecka, under de senaste åren har det hänt så mycket och det känns som att det är så många fler år som har susat förbi men det är det inte. Gissar att jag har växt med erfarenheten och att risken att mista någon som jag ser upp till är det värst som kan hända. Förr var det små saker, som var stora då, som ett krassat förhållande, ögonsjukdom m.m. men nu har det rört sig om något så mycket större. 

Saker och ting överallt, har varit i lägenheten mindre än 6 timmar och på den tiden har jag hunnit vända upp och ner på det mesta. Röja, 10 minuter på spikmattan, en kopp te och sen sängen.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

<3

2011-11-29 @ 11:29:47
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0