Förälskad...

...i Pearls for Girls... Älskar alla deras smycken! Det bästa med dem är att man köper själva halsbandet (ca 100 kr) en gång möjligen två om man vill ha olika längder... Sedan köper man berlocker!!!! dessa kostar 29, 49 eller 99 kr alltså små pengar jämfört med ett helt nytt set... :D Köpte mitt halsband med ett hjärta och genomskinlig sten hos min frisör i höstas och idag gick jag in på Sisters och fick häjda mig för att inte köpa alla dessa olika berlocker! Har därmed köpt mina julsmycken, Hjärtsnurra med vinröda sötvatten pärlor med tillhörande örhängen... :D 



Ett annat märke som har otroligt snygga smycken är Dazzling, finns i den super mysiga affären Astrid här i Trollhättan! Inte dyra de heller! Student, student, student men va faan... Istället för att konstant köpa nya kläder så kan man förnya med smycken. Älskar man desutom smycken så är det helt perfekt!!! Börjar bli trångt i smyckskrinet av alla örhängen och behöver sätta upp en eller två halsbandslösningar till i sovrummet. Rensa är det inte tal på, älskar alla mina smycken!

Shopping både i stan och på Överby har blivit avklarat idag. Även en liten mysig stund på VFU platsen blev det innan Amelie var klar på Näl.  Nu börjar julklapparna ta fart. Brorsans klappar är lösta, mammas påbörjad, pappas är det kortslutning på.... Förslag? Sedan så är min och brorsans gemensamma klapp snart fixad via datorn, bara sitta och vänta tills den kommer...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, lyckost... jag har inte ens börjat med julklapparna än... :P

2008-12-08 @ 19:26:21
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha nästan panikslagen för att jag inte ens har någon idé till pappa... men en start på de andras lindrar paniken lite...

2008-12-08 @ 21:25:22
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/
Postat av: maria

2008-12-08 @ 21:33:51
Postat av: Maria

massage kanske? det brukar ju gå hem hos de flesta? speciellt föräldrar som börjar bli lite rangliga som mina, funderar nog på att satsa på det till mina iaf :)

2008-12-08 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0