Vad var det för dag igår...

Va ju inte riktigt vad jag hade tänkt när ja kom hem till Trollhättan igår... Snö, snö snö... På kusten va de möjligen ynka lite snö i skogen men annars barmark... Gillar inte riktigt detta, blir ju bara slask och skit till slut ändå... Eller så blir det så halt så man knappt vågar sig ut...

Motgångarnasdag var det igår... Tätning av ett av fönstren i lgh gick relativt bra men drar fortfarande lite men helt omöjligt att få plats med mer tätning, kommer inte ens försöka öppna det fönstret, sitter skit hårt nu... Värmeljusen får stå någorlunda i fred nu iaf... Sedan så var det den där jävla galvlampan med lysrör som har surrat i ett år och jag har inte orkat byta till kvalitetslampa och nu när jag väl gör de så funkar de inte alls....... Humöret började sina en aning... Har ju kanske inte den längsta tålamodet... Sedan så var de ju kabelnystandet bakom tv som fick bägaren att rinna över så satt tillslut och kopplade om alla kablar med väldigt agressiva rörelser så nu fattar man iaf vilken kabel man ska börja följa för att hitta rätt ände.... Blev sittandes i soffan alldeles matt...

Ytterligare en cykel är stulen från cykelförrådet, har haft tur igen med andra ord... Skulle la inte tro att min begagnade, 20 åriga vit/lila cykel är av så stort intresse men hade ju blivit bra sur... Ofta som man väljer cykeln när man har de lite stressigt med tid.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0