Näst intill olidligt... :´(

Fan vilken jävla problem kropp jag har, är det inte ryggen så är jag ordentligt förkyld eller så är det mitt nya problem knä... :( Ont som fan gör det efter att naprapaten har varit där och klämt... Betalade närmare 450 spänn för att sedan ha dubbelt så ont när man gick därifrån som när man gick dit... Och jag skall aldrig gå dit de första jag gör på dagen, när man sedan har en heldag i skolan... Har la överlevt men känt mig ganska kinkig och nära tårar av smärta ibland... :´( Så nu har jag tre nya övningar på gymmet och de flyter inte riktigt på, eftersom de är helt ovana rörelser för min kropp... Dagen har också bestått av att lära mig gå igen men på rätt sätt... Innan har jag gått väldigt tät med knäna, cyklat relativt tät med knäna, suttit ihop med knäna osv, detta skall de ändras på men UTAN att vinkla fötterna utåt för då blir det snedbelastning åt andra hållet... Ont som skam gör det och känns som att jag hade dödat för ett badkar och bara kunna slappna av i gott varmt vatten! Nu är det duschen och värktabletter som gäller och sedan liniment och parkering i soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0